FANDOM

Worldsincollision.jpg

Cover image

Аутор(и): Џудит и Гарфилд Ривс Стивенс
Издавач: Покет Букс
Серије: Потписане едиције
Објављено: 1 Новембар 2003
Страница: 432
Звјездани датум: непознато (2260-те)
Референца/-е: ISBN 0743485092 (меке корице)
ISBN 0743488148 (eКњига)
ASIN B000FC0X0K (Киндл)

Судар светова (у оригиналу Worlds in Collision) је књига која се садржи два репринта романа Примарна меморија и Прва Директива.

Кратак опис Уреди

Са задње корице

Од свих искушења која је капетан Кирк делио са својом посадом током њихове прве петогодишње мисије, два су била најопаснија: путовање у нефизички свет Транзиције где се налази масивни компјутер познат као Примарна меморија, и страшна мисија на Талин IV, свет на ивици уништења, који Кирк несме спасити.

У двадесет трећем веку, сто година пре него што је првом свесном вештачком облику живота дозвољено да служи у Звезданој Флоти, Федерација је мишљења да је употреба свесне вештачке интелигенције ништа друго него ропство, осим огромног компјутера, чије је главно чвориште у срцу Федерацијске међузвездане мреже. Тамо, вештачки облици живота познати као ПИТ-и у виртуелном свемиру потпуно другачијем од нашег, разматрају да ли је физички универзум стваран. Али кад се стари непријатељ појави из сенке Вулканске најмрачније прошлости и постане претња Федерацији, Спок ће морати да ризикује своју каријеру и живот да уђе у виртуелни свет.

Технолошки и политички, планета Талин IV се неразликује много од Земље са краја двадесетог века. Али како низ мистериозних догађаја гурају овај свет ка потпуном самоуништењу, Прва директива брани капетану Кирку и његовој посади да било шта учине у спречавању трагедије. Пре него се деси оно најгоре, Кирк се упушта у очајничку акцију не би ли помогао становницима планете да се спасу нуклеарне пропасти. Међутим, Талин је захватила радиоактивна ватрена стихија. Са планетом у рушевинама и бродом у орбити, каријере посаде и капетана су завршене. Презрен и осрамоћен, Кирк има само једну прилику да се искупи: некоако ће морати да се врати на Талин и открије шта се стварно десило, чак и по цену сазнања да је цела планета страдала јер он није хтео да послуша најсветију од свих наредби Звездане флоте.

Спољне везе Уреди

Судар светова на Успомене Бете, вики за лиценциране радове Звјезданих стаза

На Викијиној мрежи

Насумична викија