Fandom

Успомене Алфе

СГ: Читав комплет серије

srЋирилицаLatinica

286страница на викији
Add New Page
Разговор0 Share

TNG Complete Series Boxset.jpg

Омот

ДВД издање
Серија: СГ
Бр. епизода: 176 (2 дугометражне)
Бр. дискова: 49
Датум издавања регије 1: 2. октобар 2007
Датум издавања регије 2: 24. септембар 2007
Датум издавања регије 4: 13. децембар 2007
Оцјена: CHVRS - Родитељска пажња BBFC - 12 IFCO - 12 FSK - За 12 година и старије OFLC - За зреле особе
Референце: ASIN B000RZIGVS (регион 1)
ASIN B000RWDXDW (регион 2, ВБ)
ASIN B000U0ZGLS (регион 2, Њемачка)
EAN: 9324915071797 (регион 4, Аустралија)
Година: 2364-2370

Звјездане стазе: Сљедећа генерација - Комлетна серија је ДВД комплет свих седам сезона СГ, објављен 2007 године да се поклопи са двадесетом годишњицом серије. Садржи све оригиналне дискове претходних појединачних издања серије, плус потпуно нови бонус диск. Објављен је за регије 1, 2 и 4.

Ово је био трећи пут да се серија пакује у један ДВД комплет. Први пут се то десило за регију 2 са ексклузивном Борговом мега коцком 2003. године. Други пут се ово десило 2004. године за регију 1 и 2 када је објављен комплет сезона 1-7.

СадржајУреди

Епизоде на дисковима и њихов распоред је идентичан сезонском комплету СГ (укључујући Бест Бај ексклузивне дискове). Такође постоји додатни диск са још посебних додатака.

Погледајте сљедеће странице за распоред епизода на првих 48 дискова.

Додатни дисковиУреди

Бонус диск садржи сљедеће посебне додатке, од који су само прва три посебно направљена за ово издање, док су остали узети са претходних дискова:

Позадинске информацијеУреди

TNG Complete Series Boxset open.jpg BBT Amy given the TNG Complete Series Boxset DVDs.jpg
Садржај кутије...
...који је приказан у серији Штребери.
  • Издања за регију 1, 2 и 4 садрже идентична паковања и садржај.
  • 49 ДВД-ова је распоређено у три сета дуплих зелених кутија, које су спојене љепљивом траком на ивици сета. Ово се разликује од претходне верзије комплета серије СГ у томе што не групише свако сезону одвојено. Три сета ДВД-ова су запакована у картонски омот и пластичне кутије. Укључен је и мали информативни лист са тривијалностима и информацијама о сезони. Пуни распоред епизода није укључен, али су наслови одштампани на дисковима. Брошуре из претходног појединачних издања сезона нису укључени.
  • Упркос обећањима на почетку пројекта од стране ЦБС Конзимер Продактс да ниједан доступан додатни материјал неће бити изостављен, ни један од посебних додатака посебно произведених за ово ДВД издање који се налазе на додатном диску није укључен ни на једно Блу-реј издање серије Звјездане стазе: Сљедећа генерација у пројекту ремастеризације из периода 2012-2014. [1]
  • ДВД сет је направио интеракцију са продукцијом пародија и референци поп културе Звјезданих стаза. У телевизијској комедији Штребери (Сезона 6, епизода 7: "Конфигурација становања"), сет даје емпатично оспорени главни лик Шелдон својој дјевојци (која презире Звјездане стазе) у знак помирења. Штребери, као и Звјездане стазе су произведене и у власништву ЦБС телевизијског студија.

Спољашње везеУреди

Претходно издање:
Звјездане стазе: Колекција обожаваоца - Капетанов дневник
Звјездане стазе: Сљедећа генерација
ДВД
Сљедеће издање:
ОС: Сезона 1 (ХД ДВД)
Претходно издање серије:
Звјездане стазе: Сљедећа генерација - Сезоне 1-7

На Викијиној мрежи

Насумична викија