FANDOM

Voyages of Imagination cover.jpg

Cover image

Аутор(и): Џеф Ејерс
Артист(и): Марк Гербер, Џон Вајро Јуниор
Издавач: Покет Букс
Уредник/-ци: Марко Палмијери
Објављено: 29 Децембар 2006
Страница: 800
Звјездани датум: непознато (непознато)
Референца/-е: ISBN 1416503498 (меке корице)
ASIN B000OVLKP4 (Киндл)

Путовања из маште (у оригиналу Voyages of Imagination) је референтна књига у издању Покет Букс која се бави романима Звезданих стаза издатим од стране фирми Бантам и Покет.

Књига је подељена у два дела: у првом су кратке ибформације о свум издатим романима до дана изласка књиге, док је у другом делу дат временски след у који се свака од прича уклапа у хронологији Звезданих стаза, а такође је и ажурирана временска линија после издања друге хронологије, односно првог филма.

Кратак опис Уреди

Са омота књиге

Кроз четири деценије, пет ТВ серија са више од седам стотина епизода, десет филмова и анимиране серије, жеђ фанова за новим авантурама Звезданих стаза не јењава.

Од најранијих кратких адаптација Џејмса Блиша током шездесетих, праћени првим оригиналним романима током седамдесетих, кроз осамдесете, деведесете и у двадесетпрви век, машта је подарила широк спектар авантура Звезданих стаза. Али шта тим књигама даје тако моћну и атрактивно креативну варницу да је глад за новим причама увек свеприсутна?

Путовања из маште се осврћу на првих четрдесет година издаваштва фикције Звезданих стаза откривајући личност и сензибилитете многих креативних аутора и нудећи јединствени увид у њихов креативни процес, муке, новине, грешке, ризике као и велике кораке напред сваком написаном књигом.

Аутор Џеф Ејерс је уронио у скоро шестстотина књига и интервјуисао више од триста аутора и уредника да би направио дефинитивни водич историје и еволуције неупоредивог издавачког феномена. Потпуно илустрована са сликом сваке књиге, Путовања из маште, по речима аутора, је обиман материјал и мора га имати сваки обожавалац.

Додатне информације Уреди

Спољне везе Уреди

Путовања из маште на Успомене Бете, вики за лиценциране радове Звјезданих стаза

На Викијиној мрежи

Насумична викија