Fandom

Успомене Алфе

Притски савез

srЋирилицаLatinica

286страница на викији
Add New Page
Разговор0 Share

Lorin.jpg

Лорин, Прит

Притски савез је био влада која је контролисала једну четвртину планете Кесприт III. Прити су били чланови врсте Кесприт као и грађани друге планетарне владе, Кес, нација-држава која је контролисала преостале три четвртине планете. За разлику од Кеса, Прити су били повучени и ксенофобични. Прити су били толико сумњичави на Кесе да су 2370. године киднаповали официре Звјездане флоте, капетана Жана Лука Пикарда и др Беверли Крашер док су били на дипломатској мисији на територији коју су Кеси контролисали. Прити су вјеровали да је сврха посјете злобна.

Прити нису имали амбасадоре, нити процедуре за хитан контакт, нити било каква средства за контактирање Кеса. Када су се званичници Кеса и Прита срели на УСБ Ентерпрајзу-Д да дискутују о судбини два затвореника, изнесено је толико теорија о дивљим завјерама и толико дјечијих аргумената једних против других да је командир Рајкер брзо изгубио интересовање за преговоре.

Прите је водио премијер, чију канцеларију је заузимао Хорат 2370. године. Такође је постојао савјет безбједности, који је водио министар безбједности; 2370. године, Лорин је била на тој позицији.

Прити су посједовали уређај пси-таласа који је могао имплементирати телепатију између двоје људи. (СГ: "Повезани")

На Викијиној мрежи

Насумична викија