FANDOM

The Needs of the Many cover.jpg

Cover image

Аутор(и): Мајкл А. Мартин и "Џејк Сиско"
Издавач: Покет Букс
Објављено: 30 Март 2010
Страница: 420
Звјездани датум: Разни (непознато)
Референца/-е: ISBN 143918657X (меке корице)
ISBN 1439186588 (еКњига)
ASIN B003CTEFHK (Киндл)

Потребе већине (з оригиналу The Needs of the Many) је роман који је написао Мајкл А. Мартин и веза је са ММОРПГ видео игром Звездане стазе онлајн.

Кратак опис Уреди

Са омота књиге

Пре времена страхота Дугачког рата - тада се чинило бескрајне борбе против параноичне и метаморфне врсте 8472 - непријатељеви спавачи агенти су се инфилтрирали у све поре Федерације, као и друге силе Алфа и Бета квадранта. Последичан кофликт је потресао човечанство до сржи, стављајући највредније идеале у борбу са пуким опстанком. Све чешће током овог рата захтеване су најтежа жртвовања и плаћене су највише цене небројених милиона живота које је ток овог рата одредио.

После исцрпног истраживања и разговора, Потребе већине доносе увид у овај бурни период у виду дела добитника Бетар награде, Џејка Сиска. У сарадњи са Мајклом Мартином, Сиско баца светло на оно доба које је заувек означено страхом и храброшћу - а да се неспомиње хтење многих неопеваних хероја који су постали отелотворење аксиома Древног Вулканског философа Сурака: "Потребе већине надвладавају потребе мањине".

Баците поглед на графички запањујућу визију храброг новог времена на последњој граници и даље, Потребе већине дају књижевну димензију овој видео игри.

Додатне информације Уреди

  • Успомене Алфе су добиле похвалу од аутора.
  • Дизајн: Жаклин Хадсон
  • Омот: Мелвин Ју, Денис Корк, Крис Лагаспи и љубазност Студија Криптик.

Спољне везе Уреди

Потребе већине на Успомене Бете, вики за лиценциране радове Звјезданих стаза

На Викијиној мрежи

Насумична викија