FANDOM

Sandandstars.jpg

Cover image

Аутор(и): Дајен Дуејн и Ен Керол Криспин
Издавач: Покет Букс
Серије: Потписане едиције
Објављено: 7 Децембар 2004
Страница: 432
Звјездани датум: непознато (2274, 2293)
Референца/-е: ISBN 0743496582 (меке корице)
ISBN 1416500065 (еКњига)
ASIN B000FC2NWG (Киндл)

Песак и звезде (у оригиналу Sand and Stars) је колекција репринта романа Споков свет и Сарек и део су мини серијала Потписане едиције.

Кратак опис Уреди

Са задње корица

Вулкан: један од оснивача Федерације. Дом цивилизације посвећеној о'тији, владајућој и чистој логици. Али није увек било тако, хиљадама година раније, Вулканци су били дивљи, ратоборни са темпераментом који може да се пореди само са Вулканским врелим и грубим песком. Мислилац Сурак ће свом народу показати другачији пут, научиће их да одбаце емоције и пригрле логику и знање. Вулканци ће еволуирати, просперирати и путовати свемиром и стицати даље просветљење како наилазе на друге културе.

У 23 веку, заповедник Спок, капетан Кирк и њихов Ентерпрајз су позвани на Вулкан јер је народ одлучио да се повуче из Федерације и врати својим старим изолационистичким идејама. Вулканска дивљачка историја излази на видело док Спок, његов отац Сарек и Кирк покушавају да очувају будућност планете од анти-земаљских фракција са тајним плановима. Криза је двострука за спока који је полу Вулканац, јер ако се Вулкан отцепи, мораће напустити звездану флоту и вратити се кући или заувек пресећи све везе са матичним светом.

Годинама касније, деценијама стара завера да се уништи Федерација изнутра, одваја Амбасадора Сарека од самртне постеље његове жене Аманде. Амбасадорова одлука ћа само проширити јаз између њега и Спока у времену када морају бити јединствени. И док се Ентерпрајз бори са Ромуланцима, Клингонцима и изолационистима, Сарек једину наду види у Амандиним записима који му откривају о њој, Споку и њему самом много више него што је икада могао да замисли.

Спољне везе Уреди

Песак и звезде на Успомене Бете, вики за лиценциране радове Звјезданих стаза

На Викијиној мрежи

Насумична викија