FANDOM

TheseHauntedSeas cover.jpg

Cover image

Аутор(и): Дејвид Р. Џорџ III, Хедер Џарман
Артист(и): Клиф Нилсен
Издавач: Покет Букс
Серије: ДС9
Објављено: 17 Јун 2008
Страница: 720
Звјездани датум: непознато (2376)
Референца/-е: ISBN 1416556397

Ива уклета мора (у оригиналу These Haunted Seas) је омнибус колекција прва два романа из мини серијала Мисија Гама: Сумрак и Тај сиви дух.

Кратак опис Уреди

Са омота књиге

Време је нове наде. Док Дефајант путује кроз црвоточину и уцртава нове путеве откривене у Гама квадранту, моћници са далеких светова се окупљају на станици ДС9 да би успоставили ново светло доба; како је доминионски рат постао само сећање, Бејџор је најзад спреман да постане део Федерације. За поручници Киру Нерис, заповедника Елијаса Вона и остале који их прате то су путеви који су им суђени.

Али путеви којима су решили да иду одређени су путевима којим су ишли, и духови испуњавају ове неистражене територије - приказе изгубљених лидера, палих другова, напуштених љубави, поражених непријатеља и некадашње своје личности. Неке од ових сенки само терају путнике док су други неумољиво привучени њима, али сви они их осећају, посада и људство ДС9 и брода Дефајант морају некако пловити опасним брзацима своје прошлости како би пронашли будућност.

Oригинално издати као прва два романа, Сумрак и Тај сиви дух, критички прихваћене серије Мисија Гама - Ова уклета мора су ново поглавље у епској саги која је почела Обртом судбине, настављајући авантуре ДС9 и после ТВ серије, водећи ликове у царства која нису могли ни да замисле, и ка истинама од којих немогу побећи.

Спољне везе Уреди

Ова уклета мора на Успомене Бете, вики за лиценциране радове Звјезданих стаза

На Викијиној мрежи

Насумична викија