FANDOM

Twist of Faith.jpg

Cover image

Аутор(и): Стефани Даниел Пери, Дејвид Ведл, Џефри Ленг и Кит Р. А. Декандидо
Артист(и): Клиф Нилсен
Издавач: Покет Букс
Серије: ДС9
Објављено: 30 Април 2007
Страница: 704
Звјездани датум: Разни (2376)
Референца/-е: ISBN 1416534156

Обрт судбине (у оригиналу Twist of Faith) је колекција прва четири романа поново покренутог серијала романа ДС9, као и једна кратка прича.

Наслови Уреди

Кратак опис Уреди

Нестабилан мир. Светови у покрету. Тест судбине.

Последња епизода је била само почетак.

Рат Доминиона је готов...или није? Три месеца након победе над освајачима из Гама квадранта, избебадни напад је пробудио страх од нових борби. У исто време, безумно убиство покреће заповедника свемирске станице на пут који ће тестирати њену веру... док чудба открића унутар плазмене олује доводи старог ратника на окршај са својом судбином. Другде, међу рушевинама древне цивилизације, један младић ће се упустити у опасну потрагу да попуни празнину у свом животу - ону коју је оставио губитак његовог оца.

Тако почиње јединствен и ауторизован наставак серије ДС9 који је активиран седмогодишњом одисејом капетана Сиска и посаде његове свемирске станице. Пратећи формат серије и ток еволуције ликова, нови романи ДС9 настављају тамо где је серија стала остављајући нам да се питамо шта се десило након последње епизоде.

Сада су првих пет прича овог критички прихваћеног серијала сабрани у један том. Оригинално издати као четири индивидуална романа и једна новела, Обрт судбине поново сагледава последице рата са Доминионом, планету Бејџор, њену мистериозну везу са Пророцима као и стара лица, нове пријатеље и несигурне савезнике чије се судбине укрштају широм галаксије. Са предговором који је написао Дејвид Р. Џорџ III, Обрт судбине носи причу ДС9 на скроз нови ниво, откривајући шта је било и шта тек долази.

Спољне везе Уреди

Обрт судбине на Успомене Бете, вики за лиценциране радове Звјезданих стаза

На Викијиној мрежи

Насумична викија