FANDOM

Handofkahless.jpg

Cover image

Аутор(и): Џон М. Форд и Мајкл Јан Фридман
Издавач: Покет Букс
Серије: Потписане едиције
Објављено: 16 Новембар 2004
Страница: 368
Звјездани датум: непознато (2230-те, 2270-те, 2371)
Референца/-е: ISBN 0743496590 (меке корице)
ISBN 1416500014 (еКњига)
ASIN B000FC2NVM (Киндл)

Кејлесова рука (у оригиналу The Hand of Kahless) је репринт романа Кејлес и Последња рефлексија и део је мини серијала Потписане едиције.

Кратак опис Уреди

Са задње корице

За најжешће борбе и и напоносније ратнике кроз Клингонску историју кажу да осликавају част и славу првог цара Империје - Кејлеса незаборавног. Али историја није увек тачна. И за Клингонску Империју и Федерацију, праву истину је тешко прихватити.

У страницама књиге одбачено од стране Звездане флоте, непријатељ нуди своју перспективу догађаја који су обележили године Клингонско - Федерацијски однос у раном 23 веку. Забележено у животној причи Клингонског ратног стратега, Крена, док је био у мировној мисији на Земљи, књига је сведочанство његових напора да сачува част свог народа спречавајући рат против Федерације.

Скоро цео век касније, клон обожаваног Кејлеса надгледа Империју. Али када се митови и легенде оригиналног цара доведу у питање проналаском древног свитка, нови Кејлес се суочава са издајом међу својим редовима и могућим грађанским ратом који би разорио Империју. Његова једина шанса да поврати изгубљену веру свог народа лежи ван Империје - тачније у лику капетана Пикарда, поручника Ворфа и посади Ентерпрајза.

Спољне везе Уреди

Кејлесова рука на Успомене Бете, вики за лиценциране радове Звјезданих стаза

На Викијиној мрежи

Насумична викија