Fandom

Успомене Алфе

Кес (влада)

srЋирилицаLatinica

286страница на викији
Add New Page
Разговор0 Share

Mauric.jpg

Морик, Кес

За Окампу, погледајте Кес.

Кес је била једна од двије кеспритске државе на Кесприту III и контролисали су три четвртине планете. Имали су непријатељске односе са Притима, нацијом-државом која је контролисала преосталу четвртину планете, али су били иста врста.

2370. године, Кеси су затражили чланство у Федерацији. Иако је Федерација била скептична у вези прихватања планете која треба да се уједини, послали су УСБ Ентерпрајз да истражи. Кеси су позвали докторицу Беверли Крашер и капетана Жана Лука Пикарда на дипломатску мисију на њиховој територији, али Прити су их киднаповали јер су вјеровали да је њихов циљ злобан.

Прити нису имали амбасадоре, нити процедуре за хитан контакт, нити било каква средства за контактирање Кеса. Послиједњи званични дипломатски контакт између двијестране се десио скоро вијек прије инцидента; скорије, мање формалан контакт (о којем Кеси нису могли да дискутују са Федерацијом) је имао мањи напредак ка миру. Док су Прити били екстремно повучени и ксенофобични, деценије непрестаног конфликта са њима је учинио Кесе веома сумњичавим и параноичним, због чега су почели да вјерују да Федерација тајно сарађује са Притима. Када су се званичници Кеса и Прита срели на Ентерпрајзу-Д да дискутују о судбини два затвореника, изнесено је толико теорија о дивљим завјерама и толико дјечијих аргумената једних против других да је командир Рајкер брзо изгубио интересовање за преговоре.

Када су докторица и капетан спашени, препоручили су Федерацији да одбију Кесима чланство док се Кеси и Прити не уједине. (СГ: "Повезани")

На Викијиној мрежи

Насумична викија