Fandom

Успомене Алфе

Звјездане стазе Према тами (дигитално издање)

Përcjellë nga Звјездане стазе Према тами (Ајтјунс)srЋирилицаLatinica

286страница на викији
Add New Page
Разговор0 Share

STID iTunes.jpg

Главни мени

Дигитално
 Ајтјунс Гугл Плеј УлтраВајолет
 издање
Серија: Филмови Звјезданих стаза
Режисер: Џ. Џ. Ејбрамс
Датум издавања: 20. август 2013 (iTunes)
10. September 2013 (УлтраВајолет)
Оцјена: MPAA - Упозорење родитељима BBFC - 12
Година: 2259

Звјездане стазе Према тами (дигитално издање) је серија датотека филма Звјездане стазе Према тами које су доступне онлајн.

Ајтјунс Уреди

Издато у Ајтјунс продавници за куповину од 20. августа 2013 у Сјеверној Америци у форматима високе и стандардне дефиниције, и за изнајмљивање 10. септембра 2013. године.

ДодациУреди

Star Trek Into Darkness iTunes Extras description.png

Ајтјунс додаци

Ајтјунс издање је садржи ексклузивни садржај који није био доступан ни на једном другом кућном видео формату све до издања Звјездане стазе: Компендијум годину касније.

Завирите иза сцене са посадом У.С.Б. Ентерпрајза са Ајтјунс додацима. Из прве руке погледајте стварање филма Звјездане стазе Према тами у потпуно новом, ексклузивном, побољшаном коментару са визионарским ствараоцем филмова, Џ. Џ. Ејбрамсом и његовом посадом. Погледајте како су ствараоци филма оживјели црвену планету, сазнајте како и зашто је идентитет истинског филмског негативца био мистерија све до самог краја, и сједите са Закаријем Квинтом и Бенедиктом Камбербачем док се подсјећају својих интезивних припрема за филмски климакс упакован акцијом.

Гугл Плеј Уреди

Овај чланак или секција је непотпуна Ова страница је означена као страница којој недостају основне информације, и захтјева пажњу. Информације о захтјевима у погледу проширења се могу пронаћи на страници за разговор овог чланка. Слободно уредите ову страницу како бисте помогли са проширењем.

УлтраВајолетУреди

Издато за куповину датума 10. септембар 2013 у Сјеверној Америци са 3Д Блу-реј сетом филма.

На Викијиној мрежи

Насумична викија