Fandom

Успомене Алфе

Звјездане стазе: Сљедећа генерација (Блу-реј)

srЋирилицаLatinica

286страница на викији
Add New Page
Разговор0 Share

TNG Blu-ray packaging.jpg

Паковање прве сезоне

Звјездане стазе: Сљедећа генерација су ремастеризоване из оригиналних негатива камере за издање на Блу-реју, почевши од 2012. године са "узорком" од три епизоде. Читави сезонски сетови су касније објављени - почевши са првом сезоном у јулу 2012. године - са планираним издавањем по двије сезоне по години до 2015. године. [1]

Осим обновљених епизода, многе од којих су оригинално уређене са ново убаченим снимцима, због чега су настале продужене епизоде, Блу-реј издања садрже посебне додатке (иако нису обновљене и у стандардној су дефиницији), које су оригинално биле укључене у ДВД издања, допуњена са ново произведеним у високој дефиницији. Нови посебни додаци су режирани и продуцирани од стране Роберта Мејера Барнета, који је рекао да су то "материјали додатне вриједности" (МДВ), и Роџера Леја.

МДВ контроверза Уреди

У априлу 2013. године, направљен је почетак са издањем дугометражне епизоде на једном диску. Са издањем прве епизоде, "Најбоље од оба свијета", постало је очигледно да ће ова издања садржати нове посебне додатке, који нису били укључени у сезонска издања, што је разочарало обожаваоце. Режисер и уредник овог материјала за Блу-реј издања, Барнет, је овако оправдао одлуку:

"И са СГ и са Ентерпрајзом, Роџер и ја смо растегли буџет, толико више од тога колико се може искористити у погледу садржаја. Искрено, јер смо фанатици, у суштини смо трошили своје паре да би створили више и бољи МДВ. Што се тиче треће сезоне СГ, управо сам одлучио да направим документарац од 90 умјесто 60 минута. Питао сам Роџера и он се сложио. Интервју Ајре Бера је био тако неодољив, а радио је само једну сезону на СГ, и сматрали смо да требамо искористити што више, и требало нам је додатних 30 минута. Али оно што људи морају разумјети је... да свака минута МДВ је повезана са новцем. Постоји коначан новац за сваки наслов. Једноставно нема више. Дат нам је одређени буџет за сваку сезону и очекује се да радимо унутар тог буџета. Прекорачити га је непрофесионално у најмању руку. И ако читате између редова, можете видјети да је ЦВС учинио много, много више како би задовољио МДВ. Много, много више...

"Сада... када је направљена одлука да се направи филм Најбоље од оба свијета за Фантомски догађај, и тада је ЦВС мудро одлучио да то учини самосталним издањем надајући се да ће то привући нове муштерије, и изненада постоји нови буџет, и новац за стварање производа који није претходно постојао. И Роџер и ја смо се одмах бацили на посао а ЦВС нам је дао буџет које је дозволио да створимо нове коментари и документарац од пола сата који иначе не би постојао. И то увећава укупну вриједност филма Најбоље од оба свијета на једном диску. Обожаваоци морају да разумију да им ништа није одузето са сезонских дискова... јер Најбоље од оба свијета није био саставни дио тога. МДВ треће сезоне је било најбоље што смо могли учинити са буџетом. ЦБС је могао одлучити да објави "ванила" диск, али ми смо као били... ХЕЈ! ЧЕКАЈ МАЛО! Можемо ли направити више МДВ? И ЦБС је пристао... али сам сигуран да неко мисли: "Ти јебени момци... они никада не престају?" Па... не... не престајемо." [2]

Да би ствари биле горе, барем за обожаваоце, ЦБС је одлучио да прије издања треће сезоне на Блу-реју уведе такозвани формат "екслузивно за малопродају". Формат је подразумјевао да приоритетни продавачи, посебно ланац продавница Бест Бај, приме Блу-реј верзије које садрже посебне додатке, а који се не налазе на редовном издању, нешто што се обило од главу ЦБС-овим тврдњама на почетку пројекта, а то је да ће купци примити све доступне материјале приликом куповине. И заиста, формат је примјењен на издање треће сезоне, када петнаесто минутни специјал визелних ефеката "Неодведене Стазе" није укључен у редовно издање, него је био доступан само купцима Бест Бај-а. И не само овдје, него је формат примјењен и на издање прве сезоне серије Звјездане стазе: Ентерпрајз, које се издавало истовремено са Сљедећом генерацијом. Партнерска веб страница TrekCore.com је објавила да се формат није примјенио на њемачко издање, иако су купци четврте сезоне на Блу-реју морали да специјал "Неодведене Стазе" посебно преузму са њемачке ЦБС странице Звјезданих стаза, и иста је била ситуација за Ентерпрајзов специјал. И да се још дода уље на ватру, ЦБС није наставио са овим форматом, пошто су до данас ово једина издања на која је формат примјењен. Међутим, дугометражно издање је наставило да садржи ексклузивне посебне додатке. [3]

ИздањаУреди

Сезонска издањаУреди

Издање Омот регије А Омот регије Б Датум издавања
Регија А Регија Б
Сезона 1 TNG Season 1 Blu-ray cover.jpg TNG S1 Blu-ray (German steelbook).jpg 24. јули 2012. 23. јули 2012.
Сезона 2 TNG Season 2 Blu-ray cover.jpg TNG S2 Blu-ray (German steelbook).jpg 4. децембар 2012. 12. децембар 2012.
Сезона 3 TNG Season 3 Blu-ray cover.jpg TNG S3 Blu-ray (German steelbook).jpg 30. април 2013. 29. април 2013.
Сезона 5 TNG Season 5 Blu-ray cover.jpg TNG S5 Blu-ray (German steelbook).jpg 19. новембар 2013. 18. новембар 2013.
Сезона 6 TNG Season 6 Blu-ray cover.jpg TNG S6 Blu-ray (German steelbook).jpg 24. јун 2014. 21. јули 2014.
Сезона 7 TNG Season 7 Blu-ray cover.jpg TNG S7 Blu-ray (German steelbook).jpg 2. децембар 2014 15. децембар 2014

Посебна издањаУреди

Регија А Регија Б
Сљедећи ниво TNG - The Next Level cover.jpg TNG Next Level Blu-ray cover (German).jpg 31. јануар 2012. 30. јануар 2012.
"Најбоље од оба свијета" BOBW Blu-ray cover.jpg BOBW Blu-ray cover (German).jpg 30. April 2013. 29. April 2013.
"Искупљење" Redemption Blu-ray cover.jpg Redemption Blu-ray cover (Germany).jpg 30. јули 2013. 24. јули 2013.
(Аустралија)
септембар 2013.
(Њемачка)
"Уједињење" Unification Blu-ray cover.jpg Unification Blu-ray cover (Germany).jpg 19. новембар 2013. 20. новембар 2013.
(Аустралија)
децембар 2013.
(Њемачка)
"Ланац команде" Chain of Command Blu-ray cover.jpg Chain of Command Blu-ray cover (Germany).jpg 24. јун 2014. 25. јун 2014
(Аустралија)
4. септембар 2014
(Њемачка)
"Све добре ствари..." 150px Још није најављено 2. децембар 2014 Још није најављено

Њемачко издање Уреди

Блу-реј издање у Њемачкој је садржало посебне сакупљачке значке са сваким сетом. Након издања свих седам сезона, купац је могао укуцари посебан код на њемачку страницу Звјезданих стаза и добити бесплатну кутију за колекцију. [4] Прво издање прве сезоне је садржало значку у малој пластичној кесици, због чега би метални дио оштећивао предњу страну металне кутије. Купци су могли да траже замјену путем њемачке странице Звјезданих стаза [5] а у будућим издањима, значка би била у малим куријама. Такође, седам сезона је садржало умјетничко дјело "кичме" која се простирала по кутијама када су поредане заједно.

Такође погледајтеУреди

На Викијиној мрежи

Насумична викија