Fandom

Успомене Алфе

Звјездане стазе: Ентерпрајз (Блу-реј)

srЋирилицаLatinica

286страница на викији
Add New Page
Разговор0 Share

Издавање серије Звјездане стазе: Ентерпрајз на Блу-реју је почело 2013. године. [1] Пошто су све четири сезоне Ентерпрајза су снимане у високој дефиницији, серија није морала проћи кроз обиман процес ремастеризације који је био потребан за Оригиналну серију и Сљедећу генерацију.

Издање серије је прво откривено од стране Ентерпрајзовог писца/продуцента Мајка Сасмана на Твитеру. [2] [3] Роберт Мејер Барнет, који је био продуцент за документарце и остале бонус материјале за Блу-реј сетове СГ, је преузео сличну улогу у продукцији Ентерпрајзових сетова. [4]

ИздањаУреди

Сезонска издањаУреди

Издање Омот регије А Омот регије Б Датум издавања
Регија A Регија B
Сезона 1 ENT Season 1 Blu-ray cover.jpg ENT Season 1 Blu-ray (Germany).jpg 26. март 2013. 1. април 2013.
Сезона 2 ENT Season 2 Blu-ray cover.jpg Још није најављено 20. август 2013. 19. август 2013.
Сезона 3 ENT Season 3 Blu-ray cover.jpg Још није најављено 7. јануар 2014. 27. јануар 2014.
Сезона 4 ENT Season 4 Blu-ray cover.jpg Још није најављено 29. април 2014. 14. април 2014.

КолекцијеУреди

Издање Омот Датум издавања
Регија A Регија B
Звјездане стазе: Ентерпрајз - Комплетна серија ENT Complete Series Blu-ray cover.jpg 29. април 2014. -

Гласање обожаваоца за илустрацију омотаУреди

Датума 11. новембар 2012. године, ЦБС и StarTrek.com су објавили три потенцијална дизајна паковања за Ентерпрајзова Блу-реј издања, како би обожаваоци гласали путем званичне Фејсбук странице Звјезданих стаза. [5] Број испод сваке слике представља број гласова на датум 7. јануар 2013. [6]

Међутим, на крају је ЦБС одабрао потпуно другачији дизајн умјесто прва три концепта. Извршни потпредседник ЦБЦ Хоум Ентертејмента, Кен Рос, то овако објашњава:

"Сматрао сам да ни један од предложених омота није онај прави, и послушали смо обожаваоце и промјенили смо смјер. Копали смо дубље и пронашли смо стари УПН-ов промотивни постер који се користио током кампање лансирања серије који представља екипу у јакој и хероичној пози у њиховим скафандерима као пионире истраживања свемира у универзуму Звјезданих стаза. Подсјећа на тај осјећај открића, хероизма и истраживања што је служило као основа за концепт Звјезданих стаза. Слика преноси исти дух авантура као Пут у свемир и остале чувене приче пионира који истражују нове границе.

Сматрали смо да не постоји бољи начин да прикажемо ко су ти ликови заиста били и њихову значајну улогу у миту Стаза. Илустрација је постала основа за нови дизајн Блу-реј омота. А за оне љубитеље брода, њега ћемо истаћи на омоту полеђине. Такође смо прочитали да обожаваоци сматрају да би се требале користили слике кључних сцена/епизода из одговарајућих сезона, и такве слике ћемо такође укључити на омоту полеђине." [7]

Такође погледајтеУреди

На Викијиној мрежи

Насумична викија