FANDOM

Star Trek Destiny omnibus cover.jpg

Cover image

Аутор(и): Дејвид Мек
Издавач: Покет
Серије: Звездане стазе: Судбина
Објављено: 12 Март 2012
Страница: 848
Звјездани датум: 2381 (непознато)
Референца/-е: ISBN 1451657242
Колекција три романа из серјала Звездане стазе: Судбина издата 2012 године у једној књизи.

Резиме Уреди

Са задње корице.

ТРИ УЗБУДЉИВА РОМАНА У ЈЕДНОЈ КЊИЗИ!

Пола деценије након рата са Доминионом и више након године од успона и пада Претора Шинзона, највећи непријатељ галаксије, Борг, се вратио и сеје пустош читавом Федерацијом, само што је овог пута циљ - потпуно уништење.

Другде, дубоко у Гама Квадранту, решена је древна мистерија. Један од првих Земаљских свемирских бродова, који је изгубљен вековима, је пронађен на далекој и пустој планети. Али његов проналазак тако далеко од куће је покренуо гомилу непријатних питања, док се одговори назиру у борби за опстанак која је већ једном тестирала капетаницу и њену посаду и довела их до самих граница њихове човечности.

Из тог застрашујућег жаришта, почиње апокалиптична одисеја која ће се протезати кроз простор и време да открије прошлост, дефинише будућност, и покаже трима капетана да се од неких судбина неможе побећи. За капетана Жан-Лук Пикарда одбрана будућности никад није била важнија и тако лична и погрешна одлука ће га коштати свега за шта се борио и за шта је патио. За капетана Вилијама Рајкера та је одлука већ донета - мучен сећањима на оне које је морао да остави, сада мора угрозити све што му је остало, у очајничком покушају да одбрани Федерацију. А за капетаницу Езри Дакс, чија је плаховита младост у равнотежи са мудрошћу многих претходних живота, избор је једноставан: нема повратка - само напред у какву год будућност која је пред њима...

Романи Уреди

На Викијиној мрежи

Насумична викија