FANDOM

Звездане стазе: Судбина или оригинално Star Trek: Destiny је трилогија романа које је написао Дејвид Мек у периоду јул 2007 - април 2008, а коју је издала издавачка кућа Покет од септембра до новембра 2008 године. Омнибус едиција je издата у марту 2012 године.

Делови приче ове трилогије и њен коначни расплет и последице прожети су кроз следеће романе: Јединствена судбина, Преко набујалог мора, Пун круг, Недостојни и Губљење мира.

Кратак описУреди

Борг се вратио - и то са осветом! Муњевити напади ове немилосрдне расе и њихова мисија да асимилирају свако интелигентно биће на које наиђу, остављају светове у рушевинама. Нико незна како пролазе кроз одбрамбене линије Звездане флоте, па је капетан Жан-Лук Пикард заједно са посадом свог Ентерпрајза одлучио да сазна и да их заустави. За то време, хиљадама светлосних година даље, свемирски брод Титан предвођен капетаном Вилијамом Рајкером прати необичне енергетске трагове све до мистериозног и скривеног света. Тамо срећу легендарну фигуру, капетана Звездане флоте за кога се сматрало да је одавно мртав. У исто време, у Гама Квадранту, новопромовисана капетаница Дакс заједно са својом посадом истражују олупину брода Колумбија која је нестао пре више од двеста година.

Романи у серијалуУреди

На Викијиној мрежи

Насумична викија