FANDOM

The Captain's Table Omnibus.jpg

Омот књиге 1

Издавач: Покет Букс
Издато: Јун - Октобар 1998
Романи: 6
Звјездани датум: Разни (непознато)

Звездане стазе: Капетанов сто (у оригиналу Star Trek: The Captain's Table) је серијал тематски романа у издању Покет Букс. Радња романа обухвата, до тада, све четири серије романа ОС, СГ, ДС9 и Војаџер, као и додатне приче базиране на Новој граници и авантурама Кристофера Пајка базираним на епизоди Кавез.

2005 године, Покет је избацио друго издање са додатком антологије Приче са капетановог стола у којој су додати капетани који су накнадно постали део пантеона Звезданих стаза: Џонатан Арчер (Ентерпрајз), Вилијам Т. Рајкер (Титан), Кира Нерис (ДС9), Чакотеј (Војаџер), Елизабет Шелби (Нова граница), Дејвид Голд (Корпус инжињера Звездане флоте), Клаг (ИКБ Горкон) и Демора Сулу (Изгубљено доба), плус прича са Жан Лук Пикардом и Старгејзером.

Премиса Уреди

Капетанов сто је мистериозни бар кога води биће познато само као "Кап". Само капетани (и официри који су у то време носили тај чин) смеју да уђу. По традицији, нове капетане доводе њихови пријатељи или претходно командујући официри: капетан Пикард је довео Рајкера по његовој промоцији.

Сам бар као да постоји у некој другој димензији јер се врата могу појавити било где широм галаксије и видљива су само капетанима. То је потврђено чињеницом да Том Парис није могао да их види кад је био на мисији са капетаницом Џејнвеј; показала су се младом Мекензију Калхуну док је био на планети Ксенекс, као и капетану Е. Џ. Смиту на броду Титаник.

Пиће у бару је бесплатно. Власник тражи једино да капетан исприча причу осталим гостима. Прича немора бити о самом причаоцу нити мора бити истинита; капетан Арчер је забављао госте причом о "Портосу великом" чувеном Биглу, псу шпијуну.

Капетанов сто су романи са колекцијама кратких прича, и сваку од њих прича по капетан или заповедник из универзума Звезданих стаза, са додатком кратке секвенце која се догађа у самом бару.

Аутор сваке књиге се може видети у позадини ликова на корицама.

Романи Уреди

  1. Змајеви рата
  2. Дужонијева ризница
  3. Измаглица
  4. Ватрени брод
  5. Кад се једном опечеш
  6. Где се срећу море и небо

На Викијиној мрежи

Насумична викија