FANDOM

Millennium.jpg

Cover image

Аутор(и): Џудит и Гарфилд Ривс Стивенс
Издавач: Покет Букс
Уредник/-ци: Маргарет Кларк
Серије: ДС9
Објављено: 1 Јануар 2002
Страница: 948
Звјездани датум: Разни (2369, 2374, 2399)
Референца/-е: ISBN 0743442490

Звездане стазе: Дубоки свемир 9 - Миленијум (омнибус) (у оригиналу Star Trek: Deep Space Nine - Millennium (omnibus)) је колекција три романа из трилогије Миленијум у једној књизи.

Романи Уреди

Кратак опис Уреди

Са омота књиге

Док је Бенџамин Сиско бирао пут из олупина онога чиме је командовао, хиљаду питања, проблема, непријатних извештаја и скорашњег свечаног говора Бејџоранског официра за везу су му окупирала ум. Из сенки је иступио свештеник да га поздрави. Са свиме што се десило, није ни чудо да је Сиско тај сусрет потиснуо у заборав.

Шест година је прошло. Упркос повраћају станице Дубоки свемир 9, чини се да Федерација губи рат против Доминиона. Као заповедник на првим борбеним линијама, Сиско се концентрише на рат, необраћајући пажњу на најновија говоркања. Чувен Сфере Пророка су пронађени. Према легенди, ове Сфереи су кључ за проналазак друге црвоточине - другог Небеског Храма. А у рату, мале ствари које непримећујеш, уништиш.

Сада Бенџамин Сиско, човек од науке, официр Звездане флоте и такође Изасланик, је почишћен у борби између добра и зла. Сваком одлуком коју донесе ближе је амбису и он и његова породица и посада којом командује. Суочен са вероватноћом да он сам мора донети одлуку о судбини галаксије, Сиско мора откључати истине ових Сфера Пророка, јер ће и прошлост и будућност и садашњост престати да постоје.

На Викијиној мрежи

Насумична викија