FANDOM

Starfleetyearone.jpg

Cover image

Аутор(и): Мајкл Јан Фридмен
Издавач: Покет Букс
Објављено: 2 Март 2002
Страница: 304
Звјездани датум: непознато (непознато)
Референца/-е: ISBN 0743437888 (меке корице)
ASIN B000FC0USU (Киндл)

Звездане стазе: Година прва (у оригиналу Starfleet: Year One) је роман у издању Покет Букс аутора Мајкла Фридмена.

Кратак опис Уреди

Са омота књиге

Земљана команда је поразила Ромуланце уз помоћ својих савезника широм галаксије и створена је неутрална зона. Из тог неопходног и несигурног савеза рођене су Уједињена Федерација Планета и Звездана флота. Али на борбеним бродовима међу толико раса, личности и рангова влада нелагодност. Контрола над вероватно најјачом силом галаксије ако се схвати олако може бити погубна.

Нови моћни звездани брод класе Дедалус чека новог од 6 капетана који га желе. Адмирал Ед Вокер је решен да задржи свој драгуљ као и целу флоту под војном командом, далеко од научника и бирократије. Он је изабрао капетана Арона Стајлса и његовог штићеника за овај задатак. Стајлс, који жели да освети свог брата Џејка, има конкуренцију у Вокеровом бунтовном рођаку Дејну и капетану научнику Брајсу Шумару. Ипак они се срећу са највећом претњом до сада у виду непријатељске расе која уништава базе широм система Орејас. Да ли ум и снага могу заједно до победе а да се при том узајамно непоубијају?

На Викијиној мрежи

Насумична викија