FANDOM

The Amazing Stories.jpg

Cover image

Аутор(и): Разни
Издавач: Покет Букс
Уредник/-ци: Џон Ордовер
Серије: СГ, ВОЈ
Објављено: 20 Август 2002
Страница: 160
Звјездани датум: Разни (2370-те)
Референца/-е: ISBN 0743449150 (меке корице)
ASIN B000FBJFMS (Киндл)

Задивљујуће приче (у оригиналу The Amazing Stories) је колекција кратких прича издатих у часопису за научну фантастику Amazing Stories.

Кратак опис Уреди

Са омота књиге

Од 1998 - 2000 године, најдуговечнији часопис у области научне фантастике на свету Amazing Stories, представља серијал оригиналних прича Звезданих стаза, написаних од стране најбољих аутора. Сада су ове ретке приче по први пут скупљене у једну књигу, заједно са неким новим специјално написане за ово издање.

Издвајамо:

  • Спок се најзад помирио са смрћу свог оца.
  • Дијана Трој ризикује све да би помогла планети у опасности.
  • Седма од Девет је научила лекцију из хуманизма када на Војаџер стигну необични гости.
  • Беверли Крашер открива да холографским докторима треба времена да се навикну, посебно у хитним сизуацијама.
  • Плус, Капетан Протон, бранилац Земље, који се сусреће са опасностима... свемирског вртлога смрти!

Доказујући да невероватне ствари долазе у малим паковањима, ове и друге посластице Звезданих стаза, пружају право уживање Трекијима где год се налазили.

Приче Уреди

Следеча генерација: Уреди

Војаџер: Уреди

Додатне информације Уреди

Иако је на полеђини књиге наглашено да специјално за ово издање уврштене и неке нове приче, неколико предложених али необјављених или недовршених, нису ушли у ову књигу као што је било планирано.

На Викијиној мрежи

Насумична викија