Fandom

Успомене Алфе

Дукат

srЋирилицаLatinica

286страница на викији
Add New Page
Разговор0 Share

Фајл:Dukat.jpg
Дукат 2375. године
Пол: Мушки
Врста: Кардасијанац
Припадност: Кардасијанска унија,
Доминион,
Култ Па-утвара
Чин: Гул
Статус: Заробљен у ватреној пећини (2375)
Отац: Неименован
Дјеца: Седам (од Кардасијанске жене), укључујући Мекор;
Тора Зијал (од Торе Напрем);
још једно дијете од Мике
Глумац/-ица: Марк Алаимо
Фајл:Dukat-closeup.jpg
Гул Дукат 2369. године
"Нечији негативац је некоме херој, капетане"

Дукат, С. Г., је био кардасијански војни официр који је служио као префект на Бејџору у послиједњим годинама окупације Бејџора. Као послиједња особа на овој позицији, Дукат је изгубио наклоност код Кардасијанске централне команде и неколико година је био на силазној путањи. Међутим, постао је вођа Кардасијанске уније преко ноћи након преговора о уласку Кардасије у Доминион. Након пораза у операцији повратак и смрти вољене кћерке, Зијал, доживио је нервни слом и заробила га је Федерација када су вратили ДС9. Послије је побјегао, и постао је присталица Па-утвара. Заједно са Каи Вин Адами, покушао је пустити Па-утваре у бејџоранску црвоточину. Дукат је заробљен у ватреној пећини са Па-утварама након судбоносног сукоба са изаслаником пророка.

Дукатови 'иницијали' (С. Г.) као што је наведено у епизоди "Вријеме је за отпор" ("Трајни досије, Дукат, С.Г."), можда указује на тип чина, као што је "станични гул", пошто је био у команди Терок Нора за вријеме записивања. Погледајте биљешке испод за више информација.

Спољашње везе Уреди

На Викијиној мрежи

Насумична викија