FANDOM

Duty, Honor, Redemption cover.jpg

Cover image

Аутор(и): Вонда Мекинтајер
Издавач: Покет Букс
Серије: Потписане едиције
Објављено: 26 Октобар 2004
Страница: 464
Звјездани датум: непознато (2285 - 2286; 1986)
Референца/-е: ISBN 0743496604 (меке корице)
ISBN 0743499964 (еКњига)
ASIN B000FC2K10 (Киндл)

Дужност, част, спасење (у оригиналу Duty, Honor, Redemption) је колекција репринта три филмске новелизације: Канов бес, Потрага за Споком и Путовање кући].

Кратак опис Уреди

Са задње корице

Полазницима Академије Звездане Флоте од првог дана усађују се два основна правила: да обављају своју дужност у име Федерације и Звездане Флоте и да морају поштовати своју заклетву дату као официри Флоте. Међу најбољима који су показали како се поштују задати принципи и који су тежили да живе под стрикношћу кода, су они који служе као посада брода Ентерпрајз капетана Џејмса Кирка. И ко је бољи од њега да води нову генерацију официра? У међувремену он је постао Адмирал а остали су напредовали или постали инструктори на академији. А Ентерпрајз је од водећег борбеног брода постао брод за обуку - све док није примљена узнемирујућа порука која је вратила брод поново у акцију.

Адмирал Кирк је приморан да преузме команду не би ли зауставио старог непријатеља да дође у посед најопсанијег оружија илада направљеног. У току акције, посада ће сусрети са смрћу и животом - док намерно крше дате заклетве, путују кроз време да би спасли Земљу и коначно заслужили опроштај у очима Федерације.

Спољне везе Уреди

Дужност, част, спасење на Успомене Бете, вики за лиценциране радове Звјезданих стаза

На Викијиној мрежи

Насумична викија