Wikia

Успомене Алфе

Почетна

преусмерено са Главна странаsrЋирилицаLatinica

285страница на викији
Разговор0

Добродошли на Успомене Алфе!

Успомене Алфе (енгл. Memory Alpha) је заједнички пројекат да се створи дефинитивна, тачна, и приступачна енциклопедија и референца за све повезано са Звјезданим стазама. Српска верзија Успомене Алфе је основана у децембру 2006. године, и тренутан број чланака је 285. Ако је ово ваша прва посјета, прочитајте увод у Успомене Алфе.

Mirror UniverseБългарскиCatalàČeskyDeutschEnglishEsperantoEspañolFrançaisItaliano日本語NederlandsPolskiPortuguêsРусскийSvenska‪中文(中国大陆)‬

Најновије вијести

19. мај 2015
Ко-сценариста филма Звјездане стазе Послије, Сајмон Пег, је описао филм као "вестерн или трилер или пљачкашки филм", и да ће бити инклузивнији од претходних филмова. [1]
9. мај 2015
Џули Нимој, кћерка Ленарда Нимоја, је интервјуисана од стране ЦБС-а. Џули је открила да је снимала свог покојног оца за предстојећи документарац који је требао да подигне свијест о хроничној опструктивној болести плућа. [2]
4. мај 2015
Елен Албертини Дау, која је глумима Фелису Хауард у епизоди "Тајновитост" серије Звјездане стазе: Сљедећа генерација, је преминула у 101. години живота. [3]

Geography logo.svg bgcacsdeeneseofritjanlplptrusvzhново издање

Повезане викије

Успомене Бете
Успомене Бете
Викија Звјезданих стаза за лиценциране производе
Звјездане стазе онлајн вики
Звјездане стазе онлајн
Викија за MMORPG
Клингонски ријечник
Клингонски ријечник
Ријечник клингонског језика
Викијина Иницијатива Стаза од Роденберија

Иницијатива Стаза
Гдје се Роденбери и Викија срећу

Успомене Алфе нису подржане, спонзорисане, или повезане са ЦБС Студиос Инц. или са франшизом "Звјездане стазе".
Заштитни знаци, логотипи, и повезана имена Звјезданих стаза су у власништву ЦБС Студиос Инц., и користе се по смјерницама "фер употребе".
Садржај који креирају корисници ове странице се објављују под лиценцом Криејтив Комонс ауторска-некомерцијална", верзија 2.5, које се може пронаћи овдје.
Погледајте Успомене Алфе:Ауторска права за више информација.

На Викијиној мрежи

Насумична викија