Fandom

Успомене Алфе

ВОЈ: Сезона 1 (ДВД)

srЋирилицаLatinica

286страница на викији
Add New Page
Разговор0 Share

VOY Season 1 DVD-Region 1.jpg

Омот регије 1

Омот регије 1
ДВД издање
Серија: ВОЈ
Сезона: 1
Бр. епизода: 15 (1 дугометражна)
Бр. дискова: 5
Датум издавања регије 1: 24. фебруар 2004
Датум издавања регије 2: 3. мај 2004
24. септембар 2007 (поновно издато)
Оцјена: BBFC - Родитељска пажња IFCO - Родитељска пажња FSK - За 12 година и старије NICAM - Не препоручује се дјеци млађој од 6 година MCCYP - 15 (Медијски савјет за дјецу и младе) OFLC - За зреле особе
Референце: ASIN B000127LW2
Година: 2371
VOY DVD-Region 2.jpg

Омот регије 2

Омот регије 2
VOY slimpack season one.jpg

Омот регије 2 (танко издање)

Омот регије 2 (танко издање)
VOY season 1 DVD menu.jpg

Главни мени

Главни мени

Звјездане стазе: Војаџер - Сезона 1 је ДВД издање које садржи све епизоде које су емитоване током прве сезоне серије. ДВД сет садржи посебне додатке и све епизоде имају 5.1 окружујући звучни формат.

ЕпизодеУреди

Диск
Епизода
1
"Старатељ" (дугометражна)
"Паралакса"
"Вријеме изнова"
2
"Фејџ"
"Облак"
"Игла у пласту сијена"
"Ретроактивност"
3
"Еманације"
"Фактори директиве"
"Несигурност"
"Хероји и демони"
4
"Катекса"
"Лица"
"Џетрел"
"Обука"
5
Посебни додаци

Посебни додаци Уреди

  • Храбро у непознато: Сезона 1
Десето минутни поглед на рани развој серије и изазове са којима се суочила, плус интервјуи са ствараоцима серије: Рик Берман, Мајкл Пилер, и Џери Тејлор (1994).
Петнаесто минутни поглед на историју Кејт Малгру (интервјуи из 1994., 2001. и 2003. године), исјечене сцене, пробе, и дискусија лука лика током трајања серије. Овај специјал такође садржи материјале иза сцене са Итаном Филипсом и Риком Колбом.
Осмо минутни снимак док Женевјев Бижо глуми Џејнвеј, укључујићи интервју са Риком Берманом.
  • Размишљања екипе: Сезона 1
Осмо минутни поглед на размишљања чланова екипе о придруживању свемиру Звјезданих стаза, укључујући интервјуе сљедећим људима: Кејт Малгру (1994), Роксан Досон (2001), Роберт Белтран (2001), Тим Рас (2001), Итан Филипс (2001), Џенифер Лин (1994), Роберт Пикардо (2001), Роберт Данкан Мекнил (2001), Гарет Ванг (2001) и Армин Шишерман (2003).
  • Црвена узбуна: Визуелни ефекти прве сезоне
Десето минутни комад који покрива неке посебне ефекте и трикове снимања током сезоне, укључујући изазове током пилота, употребе минијатурног брода, и лика "Старатеља". Интервјуисани: Ден Кари (сегменти из 1994. и 2003. године) и Дејвид Стајпс (1994).
Девето минутни комад који дискутује путовање кроз вријеме, црвоточине, и радијацију у стварном свијету.
  • Лансирање Војаџера на вебу
Шесто минутни поглед како је Војаџер искористио веб током иницијалног лансирања и како је веб страница порасла током емитовања серије. Додатак садржи интервју са бившим StarTrek.com надзорним продуцентом Марк Вејдом.
Пет минута у пустињи, приказујући како је шоу Звјезданих стаза сниман укључујући интервјуе са сљедећим људима: Дејвид Ливингстон и Винрик Колб.
Шеснаесто минутни увод о локацијама, особљу, и догађајима атракција, лоцираним у Лас Вегас Хилтону.
  • Васкршња јаја
Око пет минута вриједног интервјуа је "сакривено" на посебном менију. Ту је интервју са Воном Армстронгом о његовој улози Телека Р'Мора, Бренон Брагом о епизоди "Фејџ", Мајклом Пилером о стилу фризуре Џејнвеј, и Кејт Малгру о њеној улози у епизоди "Старатељ".
  • Бонус епизоде
У оригиналном издању регије 2 за Велику Британију са црвеним пластичним кутијама, додатни шести диск садржи двије епизоде из серије Звјездане стазе: Оригинална серија и то епизоде "Арена" и "Град на ивици вјечности". Овај диск је такође укључен у издању Комплетно путовање у Великој Британији.

Бонус ДВДУреди

Неки ДВД сетови садржe бонус диск са додатним посебним додацима.

Претходно издање:
Звјездане стазе VI: Неоткривена земља  (Посебно колекционарско издање)
Звјездане стазе: Војаџер
ДВД
Сљедеће издање:
ВОЈ: Сезона 2 (ДВД)

На Викијиној мрежи

Насумична викија