FANDOM

Adventures in time and space novel.jpg

Cover image

Аутор(и): Мери П. Тејлор
Издавач: Покет Букс
Објављено: 1 Август 1999
Страница: 608
Звјездани датум: непознато (непознато)
Референца/-е: ISBN 0671034154 (меке корице)
ASIN B0030MQJWI (Киндл)

Авантуре у простору и времену (у оригиналу Adventures in Time and Space) је референтна књига којом је обележено двадесет година рада издавачке куће Покет Букс у франшизи Звезданих стаза. Садржи одломке више од 60 различитих радова са коментарима аутора. Такође садржи и времески след романа, кратких прича и нарација уређеног од стране фанова.

Кратак опис Уреди

Са омаота књиге

Звездани датум 1999. Поводом обележавања двадесет година од када издаје узбудљиве романе, Покет Букс је решио да представи јединствену посвету којом обележава незаборавне моменте једне генерације храбрих истраживача описаних од стране најбољих аутора научне фантастике нашег доба.

Одабрани од стране експерта за Звездане стазе, Авантуре у простору и времену садрже страну за страном најдивнијих звезданих тренутака. Током две деценије, Покет је издао на стотине фантастичних авантура смештених у светове ОС, СГ, ДС9 и Војаџера. Ту је елита литерарних путовања: најдраматичнијих конфронтација, најчуднијих бића, најсмртоноснијих опасности која су могла да задесе капетане Кирка, Пикарда, Сиска и Џејнвеј.

Путовање назад у време да би видели најбоље од будућности.

СПЕЦИЈАЛНИ БОНУС: Хронологија романа која показује где који роман припда и временском следу саге о Звезданим стазама - зато што су то читаоци тражили!

Додатне информације Уреди

Спољне везе Уреди

Авантуре у простору и времену на Успомене Бете, вики за лиценциране радове Звјезданих стаза

На Викијиној мрежи

Насумична викија