FANDOM

A Singular Destiny cover.jpg

Cover image

Аутор(и): Кит Р. А. Декандидо
Артист(и): Алан Дингман
Издавач: Покет
Објављено: 27 Јануар 2009
Страница: 384
Звјездани датум: 2381 (непознато)
Референца/-е: ISBN 1416594957 (меки омот)
ISBN 1416598138 (eKњига)
ASIN B001NLL90K (Киндл)
Јединствена судбина или у оригиналу A Singular Destiny je роман који је написао Kit R. A. Dekandido. Написан у стилу политичких трилера, радња романа се не фокусира на било који од главних ликова, мада су сви присутни. Радња се базира на политичке последице након трилогоје Звездане стазе: Судбина и поставља смернице за друге романе у истом временском оквиру. Ликови у роману се појављују и у Декандидовом претходном роману Oдредбе Федерације.

Резиме Уреди

Са задње корице

Наличје ствари које следе.

Катаклизмични догађаји описани у трилогију Судбина су оставили познати свемир у рушевинама. Светови су пали, животи уништени. У забрињавајућим недељама које следе, преживели настављају да буду тестирани до граница своје издржљивости.

Али необични и мистерозни догађаји настављају да потресају исцрпљену галаксију. Напори Федерације да пружи помоћ милионима ибеглих су узалудни. На ослабљеним границама Клингонске империје, вренају Киншаје, које су осетили слабост Империје и у томе виде своју шансу. У Ромуланском делу свемира, ионако пред крахом, Империја је пред грађанским ратом.

Док сви ти догађаји подривају напоре целог Квадранта да залечи своје ране, један човек успева да схвати шта се стварно догађа. Сонек Пран - учитељ, дипломата и повремени саветник Председника Федерације - опазио је шему наизглед случајних догађаја. И док се слагалица слаже део по део, појављује се узнемиријућа слика која открива изазове за Федерацију и њене савезнике. Изазове који нису као ни један до сада.

Информације о књизи Уреди

  • Књига бајављена на Њујоршком сајму стрипа у Априлу 2008 године.
  • Наслов романа, по речима аутора, потиче из коментара Томаса Меколија који је написао за дело Лорда Бабингтона из 1831 године.
  • Слика за насловну страну откривена на конвенцији 11 Јула 2008 године.
  • Успомене Алфе (Memory Alpha) је добила признање и похвале од ауторa.

Спољне везе Уреди

Јединствена судбина на Успомене Бете, вики за лиценциране радове Звјезданих стаза

На Викијиној мрежи

Насумична викија